Sakit Perut Selepas Mempunyai IUD dipasang

Sakit Perut Selepas Mempunyai IUD dipasang

Sesetengah wanita mengalami sakit perut yang teruk selepas mempunyai IUD (peranti intra rahim) dipasang. Lain-lain tidak mempunyai masalah sama sekali.

Tetapi IUD boleh menyebabkan lebih dari sakit perut. Oleh kerana mereka juga mempunyai melepaskan perlahan hormon sintetik yang mungkin tidak sesuai dengan anda, anda juga boleh menderita dengan ketidakseimbangan hormon. Jika itu berlaku, pilihan terbaik anda mungkin telah ia dikeluarkan.

Mengambil sebab dan kesannya akan lenyap.

Ia adalah biasa bagi doktor untuk berfikir tidak ada sensor sakit dalam rahim. Di mana, mereka sebab, anda tidak perlu menderita kesakitan apabila peranti dimasukkan.

Tetapi ramai wanita tidak mengalami kesakitan yang teruk selepas itu. Dan untuk masa yang lama, sering berlaku untuk beberapa bulan.

Jika anda masih mahu menyimpan peranti ini dan hanya menyelesaikan kesakitan, maka ubat homeopati Bellis perennis akan melakukan pekerjaan yang besar. Bellis perennis adalah kecemerlangan setanding perubatan kecederaan, yang amat (tetapi tidak eksklusif) sesuai dengan masalah hormon wanita.

Masalah seperti sakit dalam perut daripada kecederaan - mengandung, selepas bersalin, selepas histerektomi, selepas D & C, selepas keguguran, selepas pengguguran. Dan ia adalah satu ubat yang hebat untuk menyembuhkan kecederaan kepada tisu payudara yang halus.

Apabila trauma yang tidak sembuh pada tahap yang bertenaga, kemurungan boleh menetapkan. Saya mengesyaki bahawa banyak kes selepas bersalin batang kemurungan daripada kekurangan penyembuhan yang mendalam yang perlu disediakan di semua pusat kelahiran.

Menyimpan Bellis perennis dalam homeopati kit pertolongan pertama anda boleh memastikan potensi anda pada menyelesaikan lebih daripada kesakitan IUD anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar