Gout penyembuhan semulajadi - Bagaimana untuk Penyembuhan Gout di Waktu

Gout penyembuhan semulajadi - Bagaimana untuk Penyembuhan Gout di Waktu

Penyembuhan semula jadi Gout mempunyai segala-galanya dilakukan dengan asid urik. Jika doktor anda tidak memberitahu anda, gout adalah disebabkan oleh terlalu banyak asid urik di dalam badan. Apabila asid urik tidak dibuang dengan betul, hasilnya adalah kesakitan yang disebabkan oleh penyakit ini.

Dalam artikel ini, anda akan belajar 3 cara untuk menyembuhkan gout secara semula jadi. Oleh kerana tidak ada ubat berubat untuk penyakit ini, ramai pesakit menggunakan ubat semula jadi untuk rawatan mereka. Dan kerana doktor tidak menetapkan rawatan alternatif, internet boleh menjadi sumber besar untuk mencari cara yang berkesan dan dikaji untuk menyembuhkan kesakitan anda.

Mari kita mulakan!

Gout penyembuhan semulajadi

Biasanya penyakit ini akan menjejaskan ibu jari kaki! Walau bagaimanapun, terdapat sendi lain yang boleh meradang. Sendi mempunyai kristal sangat kecil asid urik yang telah disimpan kerana ketidakupayaan badan untuk mengepam asid.

Dalam artikel ini, anda akan mempelajari 3 peraturan asas merawat penyakit ini menyakitkan.

1. Membilas asid adalah penting. Pencegahan adalah ubat yang terbaik. Saya telah mendengar banyak kali ini dan ia benar-benar masuk akal apabila ia datang kepada penyakit ini. Flushing hanya boleh berlaku apabila anda minum air yang cukup dan makan cukup itu. Saya akan menerangkan bagaimana anda makan air dalam satu saat.

Anda perlu minum sekurang-kurangnya 100 auns air sehari. Yang agak sedikit jika anda menganggap bahawa gelen air adalah 128 auns. Oleh itu, anda perlu minum hampir satu gelen air sehari. Malangnya, kira-kira 90% rakyat Amerika mengalami dehidrasi dan tidak mengetahuinya. Perkara yang menyedihkan adalah bahawa air bersih di mana-mana! Ia bukan di kebanyakan negara.

Anda juga boleh makan air dengan makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran setiap hari. Buah-buahan dan sayur-sayuran mempunyai serat larut air yang juga akan membantu mengepam asid urik. Anda perlu makan sekurang-kurangnya 4 hidangan sayur-sayuran dan buah-buahan 2 setiap hari. Ia adalah penting untuk makan lebih sayur-sayuran daripada buah-buahan untuk mengurangkan pengambilan buah-buahan.

Pengambilan gula yang tinggi adalah satu lagi punca gout.

2. Meneutralkan asid urik adalah langkah 2 untuk merawat penyakit ini. Anda boleh melakukan ini dengan pelbagai makanan dan buah-buahan yang berada di kedai-kedai runcit yang paling. Sebagai contoh, strawberi, beri biru dan anggur semuanya telah membantu untuk meneutralkan asid.

Terdapat banyak lagi makanan dan ubat-ubatan yang boleh meneutralkan asid.

3. Akhir sekali, tabiat gaya hidup anda juga penting. Sebagai contoh, senaman boleh membantu mengepam asid tetapi juga memecahkan kristal supaya badan anda boleh mengepam mereka secara semula jadi. Mengekalkan berat badan ideal anda juga penting untuk kekal gout percuma.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar