Penyembuhan Masalah Seksual Dengan Akupunktur Elektronik

Penyembuhan Masalah Seksual Dengan Akupunktur Elektronik

Sebuah kehidupan seks yang sihat adalah satu aspek penting dalam banyak hubungan dan apabila satu pasangan mempunyai nafsu lesu, rasa malu dan juga mempertahankan diri boleh menjalar masuk. Terdapat boleh beberapa punca masalah seksual bersama-sama dengan jumlah yang sama rawatan perubatan barat dan pilihan dadah untuk membantu. Walau bagaimanapun, jika puncanya adalah sukar untuk menentukan atau anda hanya ingin untuk cuba menyelesaikan dilema ini pada anda sendiri, mempertimbangkan akupuntur elektronik.

Bagaimana Kerja Akupunktur Elektronik

Untuk memahami akupuntur elektronik dan bagaimana ia menggunakan terapi gelombang elektromagnetik, anda perlu memahami konsep asas akupunktur tradisional. Orang-orang Cina purba disempurnakan teknik memasukkan halus, jarum nipis ke titik akupuntur tertentu sepanjang badan, juga dikenali sebagai acupoints, untuk melegakan penyakit-penyakit tertentu.

Badan ini terdiri daripada beribu-ribu ini acupoints dan tenaga hidup anda, yang dikenali sebagai chi atau qi, mengalir melalui laluan atau meridian yang berbeza. Apabila tenaga kehidupan ini mengalir dengan bebas, akan berasa lega. Walau bagaimanapun, sakit kepala, kekejangan atau masalah seksual boleh mengganggu aliran qi, yang memerlukan kemasukan jarum akupunktur di tempat-tempat yang sepadan tertentu pada tubuh untuk melepaskan tersumbat tenaga.

Prinsip yang sama bekerja dengan akupuntur elektronik, hanya bukannya menggunakan jarum di seluruh tubuh anda pada acupoints berbeza, peranti menghantar impuls electronmagnetic diarahkan untuk titik tertentu di tangan anda. Tangan ini mempunyai berpuluh-puluh titik akupuntur yang mempunyai kaitan dengan semua organ-organ utama badan anda dan juga banyak fungsi badan yang berbeza. Dengan menggunakan alat akupuntur elektronik yang menggunakan terapi gelombang magnet, anda boleh mengarahkan impuls gelombang elektromagnet secara langsung ke titik akupunktur tertentu, menggunakan panjang gelombang yang berubah-ubah. Tujuannya adalah untuk membuka sekatan meridian badan anda yang mungkin mengalami tenaga tersumbat menyebabkan penyakit tertentu anda.

Meningkatkan Kehidupan Seks anda dengan Gelombang Elektromagnetik

Untuk menentukan acupoints di tangan anda yang boleh membantu anda mengurangkan masalah seksual semasa anda, anda mesti mempunyai pemahaman umum punca. Terdapat pelbagai sebab mengapa anda mungkin mengalami masalah seksual. Wanita mengalami libido lembap pada peringkat akhir kehamilan, penyusuan dan juga beberapa bulan selepas kelahiran kerana hormon. Sudah tentu, kemandulan, menopaus dan ketidakseimbangan hormon lain boleh menyumbang. Pada lelaki, kekurangan libido yang sihat mungkin disebabkan oleh tekanan, masalah prostat atau penyakit fizikal yang lain.

Jika anda mempunyai idea yang asas punca masalah seksual anda, anda boleh merujuk kepada titik akupunktur peta tangan anda dan merangsang kawasan-kawasan berkaitan khusus untuk membajak mana-mana sekatan qi anda. Apabila anda masih dalam sedikit keadaan serba salah kerana dalam kausa, anda boleh menggunakan alat akupuntur elektronik untuk mendiagnosis keadaan anda dan mencari tersumbat qi untuk anda. Menggunakan akupunktur elektronik boleh membantu anda mencapai kestabilan dalam bilik tidur dalam hanya beberapa minit tanpa menggunakan jarum. Anda tidak perlu bimbang tentang kesan sampingan yang berpotensi, tidak seperti perubatan barat tradisional.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar