Jangkitan Yis Rawatan oleh Mengelakkan ini 4 Makanan

Jangkitan Yis Rawatan oleh Mengelakkan ini 4 Makanan

Adakah anda sedang mencari yang berkesan yis rawatan jangkitan? Jika jawapannya ya, maka, saya percaya bahawa saya tidak perlu untuk mengingatkan anda tentang bengkak, terbakar, dan gatal-gatal menyakitkan anda mengalami. Ramai penghidap membeli beberapa produk dari kedai tempatan, tetapi ia menyediakan lebih banyak masalah daripada membantu. Itulah mengapa banyak pesakit yang beralih ke arah rawatan semula jadi sebaliknya.

Bermula menukar sesuatu di sekitar diri sendiri dianggap sebagai kaedah terbaik yis rawatan jangkitan. Apabila bercakap tentang jangkitan yis, dikatakan bahawa makanan adalah faktor utama yang menyebabkan jangkitan ini. Walaupun sesetengah makanan mungkin tidak menyebabkan, tetapi mereka mungkin baik untuk berkembang yis dalam sistem badan. Jadi, jika anda mengalami jangkitan yis kronik, maka, anda perlu menjauhkan diri daripada 4 makanan.

Gula: Ia adalah satu fakta bahawa yis suka gula, atau anda boleh mengatakan gula yang memberi makan kepada jangkitan. Nah, anda mungkin berfikir kepada diri sendiri bahawa anda akan berhenti makan apa-apa yang mempunyai gula di dalamnya. Walau bagaimanapun, ia tidak semudah yang anda fikir kerana terdapat begitu banyak makanan yang mengandungi gula. Maka, mulai sekarang, anda perlu belajar untuk makan makanan yang segar, dan jangan lupa untuk membaca dengan teliti label makanan sebelum membuat keputusan. Jika anda boleh berbuat demikian, jangkitan anda perlu dibersihkan dalam masa yang singkat. Selain itu, kesihatan anda secara keseluruhan akan bertambah baik juga.

Pasta: Untuk maklumat anda, ia adalah satu fakta bahawa kebanyakan pasta diperbuat daripada tepung putih halus. Masalahnya ialah bahawa jangkitan itu diberi makan oleh jenis ini tepung. Jadi, anda perlu tinggal jauh dari itu juga. Jika anda benar-benar suka makan pasta, maka, cuba mempunyai pasta gandum sebaliknya.

Makanan diproses: Biasanya, badan anda tidak perlu apa-apa makanan yang diproses di tempat pertama. Jadi, yang mempunyai sayur-sayuran segar, ayam, dan ikan akan sangat dianjurkan.

Cendawan: Sebab untuk ini masih tidak jelas, tetapi cendawan sebenarnya dalam senarai makanan yang anda harus mengelak juga. Dikatakan bahawa menghilangkan cendawan dari diet anda akan membantu anda menyembuhkan jangkitan yis secepat yang mungkin.

Tidak mempunyai makanan ini yang dinyatakan di atas akan membantu mengurangkan gejala jangkitan anda. Walau bagaimanapun, ia akan menjadi satu idea yang sangat baik jika anda boleh mengetahui punca jangkitan kerana jika ia tidak dijaga, maka, ada kemungkinan bahawa ia akan berulang lagi. Lebih kuat yis rawatan jangkitan akan diperlukan untuk menjaga punca seperti yang dinyatakan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar