Batu karang Rawatan Asli - 3 Ubat Top Herba

Batu karang Rawatan Asli - 3 Ubat Top Herba

Sesetengah doktor dikritik kerana cara mereka merawat masalah batu hempedu. Jika pesakit sangat bergantung kepada kepakaran perubatan doktor, pesakit mengalami masalah batu hempedu diletakkan di bawah pisau dan menjalani pembedahan untuk penyingkiran batu hempedu. Kritikan itu berpunca daripada hakikat bahawa batu karang rawatan semula jadi boleh didapati, yang percuma serta sakit percuma.

Batu karang keras membatu cecair penghadaman dikenali sebagai hempedu yang dirembeskan oleh hati dan boleh didapati dalam pundi hempedu. Bukannya dirembeskan ke dalam usus kecil untuk membantu dalam proses pencernaan, mereka kekal di dalam pundi hempedu kerana mereka telah keras ke dalam bentuk hablur keras.

Mereka boleh menjadi sekecil sebutir pasir tetapi juga boleh mencapai saiz bola golf; oleh itu, sebahagian besar pesakit yang dirawat melalui proses pembedahan. Tidak diketahui oleh sesetengah orang, tiga herba iaitu articok, milk thistle dan kunyit menyediakan batu karang berkesan rawatan semula jadi untuk penyingkiran batu hempedu.

Berikut adalah melihat dengan lebih dekat pada ketiga-tiga herba:

1. Artichoke

Sebagai sumber perubatan, daun dan / atau batang articok mengandungi bahan perubatan dikenali sebagai asid caffeoylquinic. Ini kini menjadi agen penyembuhan yang boleh memberikan rawatan semula jadi batu karang kerana keupayaannya untuk meningkatkan pengeluaran hempedu di dalam pundi hempedu itu. Batu karang terbentuk kerana ada kolesterol lebih daripada hempedu, oleh itu, menggalakkan peningkatan aliran hempedu boleh membubarkan batu karang.

Ekstrak Cyanarin dari daun dikatakan mampu menurunkan kolesterol darah. Potensi ubat ini dalam menyediakan batu karang rawatan semulajadi telah terbukti secara meluas di negara-negara Eropah, di mana tumbuhan ini dikenali untuk berkembang dalam nombor. Malah, rekod menunjukkan bahawa Eropah adalah lebih cenderung untuk merawat batu karang mereka dengan ubat ini herba lebih rawatan pembedahan tradisional.

Walau bagaimanapun, seperti dalam mana-mana bentuk perubatan, kandungan minimum yang diluluskan asid bahan caffeoylquinic perlu dikekalkan pada hanya 8% untuk setiap ubat semula jadi dijual secara komersial.

2. Milk thistle

Juga berduri dan terus-terusan mekar dengan bunga dan terdapat banyak di kawasan-kawasan Mediterranean Eropah, Timur Tengah dan Utara Africa.They adalah dianggap milik keluarga daisy. Ia dikenali sebagai terutamanya berkesan dalam merawat hati, pankreas dan pundi hempedu masalah.

Sebagai rawatan semula jadi batu karang, benih tumbuhan ini boleh mengawal pengeluaran kolesterol, yang terakhir merupakan blok binaan dalam pembentukan batu hempedu. Pada masa yang sama, ekstrak daun 'menyediakan ciri-ciri perubatan yang boleh menggalakkan pengeluaran cecair hempedu dalam pundi hempedu.

Berdasarkan rekod prestasi yang terbukti, milk thistle sebagai ubat semula jadi yang berkesan perlu diambil setiap hari dalam dos yang besar. Pengambilan sesekali ubat milk thistle tidak akan menghasilkan apa-apa keputusan yang berkesan.

3. Kunyit

Juga dikenali sebagai saffron India. Ia merupakan tumbuhan herba yang terkenal untuk mengambil bahagian besar dalam perubatan Ayurveda. Oleh kerana borang ini semula jadi rawatan adalah tentang keseimbangan badan dan minda, keperluan untuk membersihkan sekali jiwa dan physicality dicapai dengan menggunakan herba seperti kunyit. Seperti batu karang rawatan semula jadi, bahan penyembuhan utamanya iaitu curcumin yang disediakan oleh batu hempedu mengeluarkan kesan dan perlu diberikan pada dos 98% curcumin berkesan.

Kebanyakan rakyat Amerika mengambil jalan keluar dengan pembedahan dalam mempunyai batu karang mereka dibuang. Ini telah mendapat reaksi balas daripada pakar-pakar perubatan yang telah membuktikan bahawa ketiga-tiga herba adalah batu karang rawatan semula jadi dan boleh menyelesaikan masalah pundi hempedu sans pembedahan.

Walau bagaimanapun, ia masih penting untuk mempunyai keadaan batu hempedu anda diperiksa sepenuhnya oleh doktor kerana beberapa kes gangguan pundi hempedu telah mencapai peringkat jangkitan. Ini menjadikan pembedahan batu hempedu penyingkiran bentuk penting rawatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar