Penyembuhan Sakit Ovari Hak Anda Dengan Homeopathy

Penyembuhan Sakit Ovari Hak Anda Dengan Homeopathy

Jika anda mengalami sakit di ovari yang betul, maka anda mungkin lebih daripada setengah jalan untuk menyelesaikan masalah anda.

Mengapa?

Kerana anda adalah lebih spesifik. Ia bukan sahaja apa-apa kesakitan ovari. Ia betul berat sebelah.

Tertentu lebih anda boleh menjadi kira-kira apa-apa syarat, lebih baik perlawanan untuk perubatan homeopati yang berkesan. Ia tidak cukup untuk mempunyai gejala umum. Sakit tidak cukup maklumat. Kesakitan ovari adalah sedikit lebih baik. Tetapi kesakitan ovari betul adalah sangat baik, kerana tidak banyak ubat-ubatan yang sesuai dengan perihalan itu.

Tetapi ada lagi. Anda masih perlu dapat melihat gejala-gejala lain dalam bidang perubatan untuk ia berfungsi dengan baik. Jadi menyenaraikan semua gejala-gejala lain yang berlaku dengan kesakitan. Kebanyakan daripadanya akan menjadi halus. Seperti apabila sakit yang lebih teruk lagi, apa yang menjadikan ia lebih baik atau lebih teruk lagi, apakah ciri-ciri sakit, apa yang sensasi, apabila ia bermula dan sebagainya.

Ini mungkin terlalu sukar bagi anda untuk berbuat demikian, jadi kursus terbaik tindakan anda mungkin untuk berunding dengan homeopati profesional.

Tetapi jika anda mahu membantu diri sendiri, kemudian melihat jika gejala-gejala anda sepadan dengan mereka daripada Belladonna, seorang 'hormon' ubat yang sangat baik. Ia termasuk:

kesakitan ovari, terutama hak berat sebelah
sakit biasanya ganas, yang teruk, berdenyut-denyut
secara amnya anda mempunyai haba bahagian yang terjejas
masalah pula pada masa anda, seperti sakit kepala, migrain, sakit perut (senggugut)
penyakit yang bermula selepas ketidakseimbangan hormon, seperti pengguguran, keguguran, kelahiran, putus haid, D & C, dan lain-lain
sakit yang lebih teruk bagi gerakan, gemuruh dan sekitar pertengahan petang
Jadi, anda memerlukan sekurang-kurangnya tiga daripada gejala di atas, untuk Belladonna untuk bekerja dengan baik untuk anda. Anda sudah mempunyai satu, hak berpihak kesakitan ovari. Sekarang anda hanya perlu dua lagi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar