Cari Bagaimana Tradisional Pemulihan Cina Boleh Merawat Penyakit Buah Pinggang Segera

Cari Bagaimana Tradisional Pemulihan Cina Boleh Merawat Penyakit Buah Pinggang Segera

Adakah anda selalu berasa sakit dan perlu lari ke tandas kerap? Anda kemungkinan besar mengalami disfungsi buah pinggang. Buah pinggang anda memainkan peranan yang amat penting dalam memastikan badan anda berjalan dengan lancar. Buah pinggang bertanggungjawab untuk mengeluarkan toksin daripada badan dan menyimpan tenaga berlebihan. Tanpa itu, badan anda akan berasa lembap dan terlalu banyak toksin.

Cara terbaik untuk membersihkan dan menetapkan buah pinggang anda adalah untuk melakukan rawatan tradisional Cina. Orang Cina telah menggunakan ini rawatan tradisional untuk beribu-ribu tahun dan masih menggunakannya untuk penyakit buah pinggang yang paling. Berikut adalah tiga cara anda boleh membersihkan buah pinggang anda dengan menggunakan ubat-ubatan tradisional Cina:

Urut 1. Buah Pinggang

Mengurut buah pinggang anda akan memulihkan dan menggalakkan peredaran darah ke kawasan ini. Untuk melakukan urutan buah pinggang, cari buah pinggang anda (ia adalah tiga inci di atas pelvis sebelah anda) dan membuat bunyi bertepuk tangan dengan tangan anda. Adakah ini untuk kira-kira lima minit sehari dan ia akan meningkatkan air kencing dan aliran darah ke buah pinggang anda.

2. Minum Teh Dandelion.

Teh dandelion mengandungi antioksidan semula jadi dan bahan kimia lain yang akan membantu buah pinggang anda untuk menapis toksin. Di samping itu, kajian telah menunjukkan bahawa minum teh ini boleh secara mendadak mengurangkan batu karang dan parut.

3. Akupunktur.

Akupunktur telah terbukti berjaya untuk beribu-ribu tahun. Ia adalah satu prosedur yang menyakitkan di mana jarum diletakkan di sekeliling Qi menunjuk ke seluruh badan anda. Tempat-tempat ini 'Qi' adalah kawasan-kawasan di mana terdapat kekurangan tenaga kehidupan. Jika anda mempunyai kurang tenaga kehidupan, maka tubuh anda tidak akan mempunyai tenaga yang cukup untuk melawan jangkitan.

1 komentar:

  1. Saya lagi masa brobat dng dr eliza dan alhamdulillah baru 1buan sekarang ureum dan kratin saya sudah turun drastis...saya tau dan sadar kalau penyakit ini bukan penyakit ringat dan gampang... Butuh proses yg alot dan panjang, tapi saya selalu br usaha dan br doa Dan kata dr eliza harus rutin insyah allah bisa sembuh... Dan saya pun yakin sebab baru 1 bulan kosumsi alhamdulillah hasil nya bagus sampai sampai dokter yg selama ini menangani saya HD kaget waktu di priksa lab darah saya sebelum HD ureum nya dan kratin nya kok bisa turun drastis... Kata beliau kalau hasil nya begini terus saya bisa sembuh kata nya..saya pun langsung mengucap alhamdulillah amin.. Saya sangat senang dng ucapan dokter yg selama ini menangani saya itu... Dan saya sangat br sukur kpd allah swt.. Semoga yg lain juga bisa seperti saya dan insyah allah saya dan yg lain juga bisa sembuh... Amin...
    Berkat obat resep khusus dari dr eliza dan semata semua atas ijin allah swt... Amin.. Ni saya beri no wa konsultasi dan brobat dng dr eliza 082269614664 semoga br manfaat amin...

    BalasHapus