Gejala apendiks dan Berkesan, Rawatan Holistik

Gejala apendiks dan Berkesan, Rawatan Holistik

Gejala apendiks umum termasuk sakit di bahagian abdomen kanan yang lebih rendah anda, loya, muntah-muntah dan mungkin juga demam (sedikit di kalangan orang dewasa, lebih tinggi pada kanak-kanak). Terdapat juga bilangan sel darah putih yang lebih tinggi, yang berlaku apabila badan anda sedang bergelut dengan masalah kesihatan.

Kesakitan mungkin bermula di rantau ini pusat, sebelum berpindah ke sebelah kanan bawah abdomen anda.

Sekarang untuk gejala yang lebih halus:

sakit yang berterusan lebih buruk bagi apa-apa usul
membongkok (tekanan pada bahagian-bahagian yang terjejas) membantu kesakitan
ada kesakitan pemulihan - iaitu apabila tekanan tangan digunakan ke atas kawasan itu, kemudian dengan cepat dikeluarkan, kesakitan yang lebih teruk
Penyakit-penyakit lain boleh disalah anggap sebagai apendiks, seperti jangkitan buah pinggang, masalah pundi hempedu, bermulanya radang paru-paru, demam reumatik atau ketoacidosos diabetes, sista ovari atau kehamilan ektopik.
Walaupun diagnosis yang betul penyakit ini adalah penting di kalangan perubatan untuk rawatan mereka, ia tidak penting untuk homeopati.

Untuk rawatan homeopati berjaya apa-apa syarat, ia adalah penting untuk mengambil kira gejala unik anda, dan bukannya label penyakit ini.

Jadi, jika anda menderita dengan gejala apendiks yang disenaraikan di atas, maka sama ada atau tidak anda mempunyai apendiks adalah tidak material.

Walau bagaimanapun, anda mempunyai masalah. Dan perubatan homeopati Bryonia mungkin untuk menyelesaikan masalah anda.

The keynotes daripada Bryonia sesuai dengan gambar apendiks dengan sempurna, dengan yang lebih selain beberapa. Ia termasuk:

sakit gerakan lebih teruk sedikit
sakit yang lebih baik untuk tekanan, seperti berbaring di atasnya atau menekan tangan anda di atasnya
sakit teruk di sekitar 09:00
kekeringan membran mukus
dahaga yang sangat besar, tetapi pada jangka masa yang tidak kerap
cepat marah apabila diganggu, lebih suka untuk tidak diganggu dan tenang
Anda boleh melihat perlawanan yang sempurna di antara tanda-tanda apendiks tersenarai dan ucapan dasar daripada Bryonia. Tidak hairanlah ia dianggap ubat yang terbaik untuk lebih 70% daripada kes-kes apendiks. (Ref Roger Morrison, MD.)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar